Härkiksestä tunnettu Verso Food Oy kymmenkertaisti liikevaihtonsa

Härkäpapuosaaja Verso Foodin liikevaihto nousi vuonna 2016 kahteen miljoonaan euroon. Yhtiö odottaa myös kuluvalta vuodelta rivakkaa kasvua.

Verso Foodin elokuussa lanseeraama Härkis on saanut kuluttajilta erittäin myönteisen vastaanoton. Härkiksen menekki on ylittänyt yhtiön odotukset.

Härkistä valmistetaan Domretorin elintarviketehtaalla Kauhavalla.

– Härkis on vakiinnuttanut paikkansa suomalaisten lautasilla, ja sen kulutus on edelleen kasvusuunnassa. Suuresta kysynnästä huolimatta olemme onnistuneet takaamaan toimitukset, mistä olemme saaneet kaupalta ja kuluttajilta paljon kiitosta, Verso Food Oy:n toimitusjohtaja Tarja Ollila sanoo.

Härkis on tukenut myös Verso Foodin muiden tuotteiden kysyntää. Esimerkiksi yhtiön granoloiden ja härkäpapurouheseoksen menekki viisinkertaistui syksyn aikana.

Verso Food Oy tavoittelee myös tänä vuonna ripeää kasvua.

Verso Food työllistää tällä hetkellä viisi ihmistä.

– Pyrimme pitämään organisaation jatkossakin pienenä. Liikeideaamme kuuluu, että tuotantomme on ulkoistettu alansa parhaille osaajille, ja me vastaamme itse vain tuotekehityksestä, myynnistä ja markkinoinnista, Ollila sanoo.

Kommentoi




Suosituimmat talousuutiset
  • Päivä
  • Viikko
  • Kuukausi





  • Uutiset
  • Urheilu
  • Videosarjat